Slyšeli jste již někdy něco o tzv. „Corporate Identity“? O jednotné firemní identitě, jež má posilovat brand společnosti? O sjednocení vizuálního stylu i výstupů společnosti? Takové Corporate Identity má za cíl rozšiřovat povědomí o vaší firmě a budovat její dobré jméno. Do jednotného firemního stylu spadá nejen samotné logo a název společnosti, ale také třeba návrh záhlaví a zápatí firemních tiskovin, potisk firemních předmětů nebo vizuální úprava elektronických i papírových dokumentů. Jedním z nejdůležitějších pilířů je nepochybně tvorba firemního loga, kterou se proto nevyplatí podceňovat. Firemní logo by mělo vyjadřovat myšlenku, poslání i základní filosofii vaší společnosti, a protože jej budete s největší pravděpodobností používat dlouhá léta, je potřeba abyste se s tímto logem sami ztotožnili.

Corporate Identity utváří úspěšnost firmy

Firemní identita je tvořena několika důležitými, vzájemně provázanými prvky, které ve finálním spojení vytváří celkový obraz o stylu a fungování vaší firmy. Již výše jsme zmínili, co všechno je součástí firemní identity, zde tuto myšlenku ještě více rozvineme. Do jednotného firemního stylu spadají také vizitky, hrnečky, webové stránky, reklamní cedule/plachty, letáčky, brožury a v neposlední řadě také polepy vozového parku, je-li součástí vaší firmy.

Tip na článek:  Pronajmout si e-shop nebo sáhnout po open source? 

Vytvářejte Corporate Identity společně s profesionály

V předchozím odstavci jsme zmínili, že tvorba firemního loga by měla být záležitostí profesionálů. Ti vám ovšem mohou pomoci i s celkovým konceptem firemní identity, jednotlivými letáky, webovými stránkami, vizitkami, ale třeba i polepy aut. Oslovte například grafické studio Praha Gradesi, ve kterém pracují zkušení grafici, jež se rádi seznámí s filosofií vaší firmy a navrhnou veškeré prvky, které budou ve finále firemní identitu tvořit a perfektně tak reprezentovat vaši společnost.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..