Sílu reklamních předmětů není radno podceňovat

Kalkulačka, zapalovač, podložka pod myš, bavlněné tričko, obal na tablet nebo mobil, nebo snad propiska? Všechny výše jmenované předměty jsou nejen praktickými pomocníky a zpravidla také předměty denní potřeby, ale též skvělou příležitostí, jak propagovat svou firmu, zvyšovat povědomí o značce nebo daném produktu a zároveň budovat úzký vztah mezi vámi a klientem nebo zákazníkem. Stačí umístit na konkrétní produkt logo vaší společnosti a reklamní předmět je na světě. Jak zákazníci tyto předměty vnímají a jakou mají pro firmu přínos? To vše a ještě více vám prozradíme na následujících řádcích.

Zajímavý průzkum hovoří jasně

Statistiky, fakta a údaje uvedené v tomto článku vycházejí ze zajímavého průzkumu, který provedla v roce 2009 organizace PPAI ve spolupráci se společností MarketTools, Inc. Do průzkumu se zapojilo přes 1000 respondentů, jež odpovídali na otázky týkající se reklamních předmětů a jejich působení na psychiku a nákupní rozhodování zákazníka. Výsledky výzkumu hovoří jasně a firmy, jež své klienty, zákazníky a obchodní partnery těmito propagačními předměty obdarovávají, zajisté velmi příjemně potěší. Drtivá většina respondentů reagovala na otázky týkající se reklamních předmětů velmi kladně. Zpravidla jsou mile překvapeni, v případě, že nějaký takový předmět obdrží a tento vysoce efektní marketingový tah berou často jako projev důvěry a zájmu ze strany společnosti.

Tip na článek:  Pivní sety

Kvalitní a cenově dostupné reklamní předměty

Rozhodnete-li se pro výrobu a distribuci reklamních předmětů, pak se jedná o výhodnou marketingovou strategii, jež zanedlouho ponese sladké ovoce. Díky praktickým reklamním předmětům „donutíte“ své klienty mít vaše logo nebo výrobky neustále na očích. Tím se postupně dostáváte do podvědomí klienta a tvoříte zajímavé asociace. Pokud se obáváte prvotní vysoké investice, která bývá s výrobou předmětů zpravidla spojována, pak oslovte společnost Imi, jež se po dlouhou dobu věnuje grafickým návrhům a cenově dostupné výrobě těchto předmětů. Oslovte své klienty a zákazníky kvalitním reklamním předmětem a získejte silnou marketingovou zbraň se širokým polem záběru!

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *